Αποχαιρετισμός...

Γράμμα στο αγαπημένο μου παιδί

Μοτόκο,

Θυμάμαι να σε κρατώ στα χέρια μου. Συχνά με κοιτούσες και γελούσες όταν έβλεπες το πρόσωπό μου…

…Παρότι πεθαίνω χωρίς να με γνωρίσεις, δε θέλω να λυπάσαι… Μεγαλώνοντας, όταν θα θες να με συναντάς, να έρχεσαι στο λόφο Kudan (ο λόφος του Τόκυο που βρίσκεται ο ναός Yasukuni). Εκεί, όταν προσεύχεσαι βαθιά, το πρόσωπό μου θα φανερώνεται μέσα στην καρδιά σου…

…Η μαμά σου θα σε μεγαλώσει καλά και θα σε φροντίζει πάντα. Δεν πρέπει να σκέφτεσαι τον εαυτό σου σαν παιδί χωρίς πατέρα - θα είμαι πάντα δίπλα σου για να σε προστατεύω…

Γίνε ένας άνθρωπος που δίνει αγάπη και φροντίδα στους άλλους.

Ο πατέρας σου

  

Υπολοχαγός Sanehisa Uemura
Σώμα Ειδικών Επιθέσεων, μονάδας Yamato
Πέθανε στις 26.10.1944
 στη μάχη της θάλασσας των Φιλιππίνων
25 ετών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου